موسسه حقوقی دادآرمان

جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی می توانید با شماره وکیل حقوقی موسسه حقوقی دادآرمان تماس بگیرید و بدون معطلی و با کمترین هزینه، سوالات حقوقی خود را مطرح کرده و کاملترین پاسخ خود را از بهترین وکیل پایه یک دادگستری دریافت کنید.

مشاوره حقوقی

افراد بسیاری برای حل و فصل مشکلات قضایی خود اعم از حقوقی یا کیفری به مراجع قضایی مراجعه می کنند و با تقدیم دادخواست یا شکواییه به دادگاه سعی در احقاق حقوق خود دارند. اگر برای حل اختلافات خود با دیگران و اثبات حقوق خود به مراجع قضایی مراجعه می کنید باید بدانید، برای تنظیم و ثبت دادخواست یا شکواییه و پیگیری پرونده در مراجع قضایی باید از دانش حقوقی برخوردار باشید و با قوانین حقوقی و کیفری و روند رسیدگی به دعاوی در مراجع قضایی (دادگاه، دادسرا، شورای حل اختلاف، دیوان عالی کشور) آشنایی کامل داشته باشید، چرا که خواهان یا شاکی باید برای اثبات ادعای خود مدارک و ادله محکمه پسندی به دادگاه ارائه نماید و ارائه این مدارک نیازمند تجربه و دانش حقوقی است.

برای اینکه بتوانید ادعای خود را اثبات کنید و یا از حقوق خود دفاع یا بی گناهی خود را در دادگاه ثابت کنید باید با قوانین مختلف آشنا باشید و ممکن است به دلیل نا آگاهی از قوانین نتوانید از حقوق خود در دادگاه به درستی دفاع کنید و این امر موجب تضییع حقوق شما بشود، بنابراین دریافت مشاوره و راهنمایی با یک وکیل با تجربه در دعاوی کیفری و حقوقی مهمترین راهکار برای دریافت نتیجه مطلوب است، از این رو می توانید با شماره تلفن بهترین وکیل تهران در موسسه حقوقی دادآرمان تماس بگیرید و کاملترین مشاوره را از مهدی رضوی بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران (وکیل طلاق، وکیل مهریه، وکیل ملکی، وکیل ارث، وکیل رابطه نامشروع، وکیل مواد مخدر و…) دریافت کنید و بهترین نتیجه را بگیرید.

مزایای مشاوره حقوقی تلفنی

امروزه برای دریافت مشاوره از بهترین وکلای پایه یک دادگستری امکانات مختلفی فراهم شده است. شما می توانید علاوه بر مراجعه به دفتر وکیل و دریافت مشاوره حقوقی حضوری، از طریق فضای مجازی و پیام رسان های مختلف مانند کانال حقوقی تلگرام، واتساپ، روبیکا، ویسکون، ایتا، اینستاگرام و غیره به صورت آنلاین با وکیل آنلاین در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح کنید و در کوتاهترین زمان ممکن بهترین پاسخ خود را با مشاوره حقوقی آنلاین دریافت کنید.

یکی دیگر از روش های ارتباط با وکیل پایه یک دادگستری، تماس تلفنی با وکیل و دریافت مشاوره تلفنی است. شما می توانید با دریافت مشاوره تلفنی از بهترین وکیل ایران و تهران از مزایای مشاوره حقوقی تلفنی که هزینه کمتر و صرف زمان کمتر برای دریافت مشاوره است بهره مند شوید.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی از وکلای با تجربه در زمینه های مختلف حقوقی و کیفری موسسه حقوقی دادآرمان شماره تلفن وکیل خانم در تهران را در اختیار شما قرار می دهد.

مشاوره حقوقی تلفنی خانواده

منظور از دعاوی خانوادگی کلیه دعاوی مربوط به کانون خانواده است مانند دعاوی طلاق، دعاوی مهریه، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال و… برخی دعاوی خانواده عبارتند از: حضانت فرزند، نسب، رشد، حجر و رفع آن، طلاق، رجوع پس از طلاق، فسخ نکاح، بطلان نکاح، بذل مدت و انقضای آن، استرداد جهیزیه، دعوای مطالبه مهریه،  تعدیل مهریه، نفقه زوجه، الزام به تمکین زوجه، سرپرستی کودکان بی سرپرست نکاح دائم و موت و اذن در نکاح و…

وکیل خانواده در دعاوی مختلف خانواده فعالیت دارد از این رو با دریافت مشاوره از وکیل خانواده (وکیل خانواده آنلاین) موسسه حقوقی دادآرمان می توانید از مزایای حضور یک وکیل با تجربه در پرونده خود بهره مند شوید و بهترین نتیجه را دریافت کنید.

مشاوره حقوقی تلفنی مهریه

مهریه به مالی گفته می‌ شود که مرد در هنگام وقوع عقد نکاح اسلامی به زن خود می ‌پردازد یا مکلف به پرداخت آن می ‌شود. طبق ماده ۱۰۸۲ قانون مدنی، به محض عقد نکاح زن مالک مهریه می شود و می تواند هر تصرفی در آن بنماید و اگر مهریه عندالمطالبه باشد زوجه می تواند هر زمان که بخواهد مهریه خود را از شوهرش مطالبه نماید و مرد نیز ملزم پرداخت است و در هر شرایطی مهریه به زن تعلق می گیرد جز در بطلان نکاح و فسخ نکاح پیش از نزدیکی، از این رو مهریه مهمترین حقوق مالی زن در عقد دائم و موقت بشمار می رود.

امروزه با توجه به بالا رفتن قیمت سکه، مهریه به یکی از چالش های مهم زوجین تبدیل شده است. مهریه یکی از حقوق مالی زوجه است که به محض عقد ازدواج به زن تعلق می گیرد و شوهر ملزم به پرداخت آن است. دعاوی بسیاری هستند که در خصوص مهریه در دادگاه خانواده مطرح می شوند؛ به همین دلیل سوالات زیادی در خصوص دعاوی مربوط به مهریه از جمله مطالبه ی مهریه، اعسار از پرداخت مهریه و توقیف اموال زوج، ممنوع الخروجی بابت مهریه، تعدیل اقساط مهریه و غیره مطرح می شود.

شما می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی با مهدی رضوی وکیل مهریه موسسه حقوقی دادآرمان تماس بگیرید. همچنین موسسه حقوقی دادآرمان این امکان را فراهم کرده است که شما عزیزان بتوانید از طریق فضای مجازی با مهدی رضوی وکیل مهریه آنلاین در ارتباط باشید و سوالات خود را در خصوص مهریه مطرح کنید.

مشاوره حقوقی تلفنی طلاق

طلاق به معنی پایان قانونی ازدواج و جدا شدن زوجین از یکدیگر است و در پی آن حقوق و تکالیف متقابلی که بین زوجین در هنگام ازدواج وجود داشته از میان می ‌رود.

طبق ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی، اختیار طلاق با مرد است و مرد حق طلاق دارد یعنی مرد هر زمان که بخواهد با دلیل یا بدون دلیل موجه می تواند همسر خود را با تقدیم دادخواست طلاق از طرف مرد به دادگاه خانواده طلاق بدهد، اما زن حق طلاق ندارد و برای درخواست طلاق باید به دادگاه دلایل محکمه پسندی ارائه نماید.

وکیل طلاق تخصص و تجربه ی زیادی در دعاوی مربوط به خانواده، خصوصاً دعاوی مرتبط با طلاق مانند طلاق غیابی، طلاق توافقی، طلاق از طرف مرد، طلاق از طرف زن، استرداد جهیزیه، حضانت فرزند مشترک و حق ملاقات با فرزند پس از طلاق، کاهش یا افزایش مدت ملاقات فرزند و… دارد؛ وکیل طلاق از جدیدترین قوانین مربوط به امور خانواده آگاه است و پیوسته در به روز کردن اطلاعات خود در این زمینه تلاش می کند و به دلیل تجربه ای که در مورد پرونده های طلاق دارد، به روند دادگاه های خانواده اعم از دادگاه بدوی، تجدیدنظر و دیوان عالی کشور و نحوه ی رسیدگی به پرونده های طلاق در دادگاه آشنایی دارد و می تواند

افراد می توانند با در اختیار قرار دادن اطلاعات کافی به صورت تلفنی، از وکیل طلاق تضمینی، مشاوره حقوقی تلفنی بگیرند و وکیل نیز با اطلاعاتی که در اختیار وی قرار داده شده، آنها را راهنمایی کند.

برای بهره مندی از مزایای استفاده از سایت موسسه حقوقی دادآرمان علاوه بر مشاوره حضوری یا مشاوره حقوقی تلفنی می توانید از طریق فضای مجازی با وکیل آنلاین طلاق موسسه نیز در ارتباط باشید و از مزایای مشاوره با یک وکیل طلاق با تجربه بهره مند شوید.

متقاضیان می توانند جهت تنظیم لایحه تجدیدنظرخواهی و اعتراض به رای طلاق با وکلای دپارتمان خانواده موسسه حقوقی دادآرمان و بهترین وکیل طلاق در غرب تهران در ارتباط باشند، همچنین استفاده از مشاوره های حضوری، تلفنی (۰۲۱۲۲۹۰۴۸۷۳  –  ۰۲۱۲۲۹۰۴۸۷۴) و آنلاین از طریق فضای مجازی با وکیل طلاق در شرق تهران جهت تنظیم و نگارش لایحه تجدیدنظر طلاق و فرجام خواهی از رای طلاق می تواند متقاضیان را به کسب بهترین نتیجه نزدیک نماید….

مشاوره حقوق تلفنی ملکی

دعاوی ملکی به دعاوی گفته می شود که در ارتباط با اموال غیر منقول مانند زمین، آپارتمان و مغازه است. دعاوی ملکی در خصوص معاملات املاک یا انعقاد قراردادهای ملکی مانند قرارداد مشارکت در ساخت، پیش فروش ساختمان، تنظیم مبایعه نامه، اجاره نامه و…. است.

به طور کلی دعاوی ملکی به دو دسته دعاوی حقوقی و کیفری تقسیم می شود.

دعاوی ملکی اغلب به دلیل ناآگاهی طرفین معامله یا قرارداد ملکی از حقوق خود در معامله و عقد قرارداد و عدم آگاهی از نکات حقوقی ملک است که موجب می شود پس از معامله یا انعقاد قرارداد بین طرفین، اختلافاتی به وجود آید و افراد نیز برای رسیدن به حق خود و حل و فصل اختلافات به مراجع قضایی مراجعه می کنند.

یکی از راهکارها برای کاهش اختلافات ملکی در معاملات و قراردادها مراجعه به وکیل ملکی و اطلاع از حقوق طرفین در معامله است. امروزه مشاوره تلفنی ملکی یکی از پر کاربردترین شیوه های مشاوره توسط وکیل ملکی است و از این طریق افراد می توانند سوالات ملکی خود را مطرح و پاسخ خود را بدون نیاز به مراجعه به دفتر وکیل دریافت کنند.

جهت دریافت مشاوره از بهترین وکیل ملکی آنلاین می توانید از طریق پیام رسان ها مانند واتساپ (وکیل آنلاین واتساپ)، اینستاگرام، یوتوب، ویسگون، روبیکا و تلگرام (وکیل آنلاین تلگرام) با وکلای موسسه حقوقی دادآرمان در ارتباط باشید و به صورت غیر حضوری سوالات و مشکلات حقوقی خود را مطرح کنید و با دریافت پاسخ پرسش های خود از مزایای موسسه حقوقی آنلاین استفاده کنید.

مشاوره حقوقی تلفنی ارث

به اموال و دارایی های به جا مانده از متوفی که شامل اموال منقول و غیر منقول است ترکه یا ماترک گفته می شود، که پس از پرداخت بدهی های متوفی اموال باقیمانده بین ورثه به ترتیبی که در قانون بیان شده است، تقسیم می شود.

طبق ماده ۸۶۱ قانون مدنی، سبب و نسب از موجبات ارث هستند. کسانی که به موجب نسب و قرابت نسبی از متوفی ارث می برند، با توجه به درجه نزدیکیشان به متوفی در سه طبقه قرار می گیرند:

  • طبقه اول: پدر، مادر، فرزندان و نوه ها
  • طبقه دوم: اجداد (پدربزرگ و مادربزرگ)، برادر، خواهر و فرزندان آنها
  • طبقه سوم: عمو، عمه، دایی، خاله و فرزندان آنها

همچنین همسر نیز به موجب سبب یعنی ازدواج دائم از همسر خود ارث می برد اما در عقد موقت زن و شوهر از یکدیگر ارث نمی برند.

جهت بهره مندی و استفاده از خدمات موسسه حقوقی دادآرمان (بهترین موسسه حقوقی در تهران و ایران) متقاضیان می توانند با دریافت مشاوره حقوقی حضوری و تلفنی با بهترین وکیل ارث ایران و تهران از طریق تماس با خطوط ثابت موسسه (۰۲۱۲۲۹۰۴۸۷۴-۰۲۱۲۲۹۰۴۸۷۳) و به صورت آنلاین با وکیل ارث آنلاین در بستر شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی (پیج اینستاگرام بهترین وکیل ایران) در دعاوی ارث و میراث در ارتباط باشند…

کلام آخر

با توجه به آنچه در خصوص تنظیم و تقدیم دادخواست و رسیدگی پرونده در مراجع قضایی گفته شد، اکنون می دانیم پیگیری پرونده در هر مرحله از دادرسی و اعتراض به آرای صادره نیازمند دانش حقوقی و آگاهی از قوانین و رویه مراجع قضایی در رسیدگی به دعاوی کیفری و حقوقی است، از این رو برای موفقیت در پرونده در هر مرحله از دادرسی نیاز به حضور یک وکیل با تجربه و کاردان ضروری می باشد.

دکتر مهدی رضوی وکیل موسسه حقوقی دادآرمان یک وکیل پایه یک دادگستری است که در کلیه دعاوی حقوقی و کیفری از جمله دعاوی خانواده، ملکی، ثبت احوال، ارث، کلاهبرداری، مطالبات، رابطه نامشروع، جعل، افشای اسناد محرمانه و سری دولتی ، مواد مخدر و… و همچنین تمام مراحل دادرسی اعم از بدوی، تجدیدنظر خواهی، فرجام خواهی و اعاده دادرسی و واخواهی فعالیت و قبول وکالت می نماید. با وکالت دادن به یکی از وکلای موسسه حقوقی دادآرمان از جمله مهدی رضوی بهترین وکیل پایه یک دادگستری (وکیل طلاق (وکیل طلاق توافقی)، وکیل خانواده، وکیل مهریه، وکیل ملکی، وکیل مواد مخدر، وکیل کلاهبرداری (جعل و استفاده از سند مجعول)، وکیل رابطه نامشروع و…) می توانید بدون اطاله دادرسی و سردرگمی در مراجع قضایی برای ثبت دادخواست و پیگیری پرونده در مراجع قضایی از حقوق خود دفاع کرده و با حضور وکیل پایه یک دادگستری تهران در پرونده خود بهترین نتیجه را دریافت کنید.

متقاضیان می توانند جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی با شماره های ۰۲۱۲۲۹۰۴۸۷۳ – ۰۲۱۲۲۹۰۴۸۷۴ تماس بگیرند و با وکلای خبره و باتجربه موسسه حقوقی دادآرمان در ارتباط باشند…. 

لینکهای مفید موسسه حقوقی دادآرمان  

·        خدمات موسسه حقوقی دادآرمان 

·        وکیل آنلاین 

·        مشاوره حقوقی حضوری 

·        وکیل طلاق 

·        وکیل مهریه 

·        وکیل طلاق توافقی 

·        وکیل ارث 

·        وکیل ملکی 

·        وکیل ملکی آنلاین 

·        امور مهاجرت 

·        انواع جرائم کیفری 

·        وکیل مواد مخدر 

·        وکیل رابطه نامشروع  

مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری دعاوی خانواده – ملکی – کیفری و حقوقی 

02122904873    -      02122904874 

 –09128400921 – 09336267878 – 09336267676 – 

وکلای با تجربه ی ما در خصوص کلیه دعاوی حقوقی و کیفری شما را راهنمایی می کنند.

  مشاوره حقوقی